5 codziennych rytuałów, które sprawią, że będziesz wyglądać młodziej

Czy wiesz, że możesz wyglądać młodziej bez skalpela?

Czy wiesz, że zmarszczek da się pozbyć nawet domowymi sposobami?

Czy wiesz, że nawet jeśli nie stać cię na kolagen (który uważam, że jest najlepszym domowym sposobem na zmarszczki) możesz innymi sposobami cofać czas?

Czy wiesz, że niewielkim kosztem można zyskać piękna cerę w mniej niż miesiąc?

Czy wiesz, że masz w domu przynajmniej 3 rzeczy, które Ci w tym wszystkim pomogą?

Dzisiaj chcę ci pokazać jak należy codziennie dbać o skórę, by nie przybywało na niej zmarszczek, a te które się pojawią by znacznie się spłyciły.

5 codziennych rytuałów, które sprawią, że będziesz wyglądać młodziej


1. Pij codziennie minimum 2 litry wody.

Ja wiem, że większość z Was w to nie wierzy, ale woda ma ogromną moc przeciwzmarszczkową! Naprawdę! Od prawidłowego nawilżenia bardzo dużo zależy. Nie skłamię jeśli powiem, że nawet najdroższe kuracje przeciwzmarszczkowe nie mają żadnego sensu jeśli nie będziesz się nawadniać od wewnątrz. Pij minimum 2 lity czystej wody dziennie (mówię czystej, bo nie licz tych wszystkich kaw czy herbat, które pijasz każdego dnia). To ma być WODA!

Zobacz jak wygląda babeczka po tym jak zaczęła pić 3 litry wody dziennie:


Fot. http://www.popularne.pl/kobieta-pila-wode/


2. Codziennie rób sobie delikatny peeling.

Raz w tygodniu zrób peeling ziarnisty np. z fusów z kawy. Jednak - uwaga - jeśli masz cerę wrażliwą, naczyniową, to nie radze tego robić. Ja kupiłam sobie żel do twarzy Biolique (nie wiem czy tak się to pisze) taki ze szczoteczką i codziennie wieczorem po całym dniu myję sobie twarz żelem, a szczoteczka masuje skórę i złuszcza ją. To jest bardzo ważne, bo dzięki złuszczaniu skóra nie tylko odzyskuje dobrą kondycję, jędrność, ale także usuwane są z niej niedoskonałości i oczyszczone pory w których gromadzi się łój i brud. Poza tym masaż ma działanie odmładzające.
Po peelingu warto nałożyć na twarz kolagen, który będzie super wnikał w skórę i wygładzał zmarszczki, albo jakiś dobry krem przeciwzmarszczkowy - pamiętaj o tym!

3. Przynajmniej raz w tygodniu róż maskę nawilżającą

Może być nawet taka domowa. Ważne jest aby dawać skórze nawilżenie, które jest kluczowe w pielęgnacji przeciwzmarszczkowej. Możesz zastosować gotową maseczkę, możesz zrobić sobie maseczkę z tego co masz w lodówce: ogórek, kefir, miód, avocado... nałóż na twarz i daj skórze zastrzyk witamin. Przepisy na maseczki domowe znajdziesz w innym moim artykule, klikaj TUTAJ.



4. Warto zaopatrzyć się w kwas hialuronowy

Kosztuje niewiele, ramptem kilka złotych, a bardzo się przydaje. Idealny do domowych zabiegów nawilżających, odmładzających, przeciwzmarszczkowych. taki gotowy kwas hialuronowy można nakładać bezpośrednio na skórę albo dodawać do kremu, balsamu, maseczki...

Kwas hialuronowy jest odpowiedzialny za elastyczność naszej skóry. Ja kiedyś kupowałam sobie kremy przeciwzmarszczkowe z tym kwasem, a dzisiaj nie jestem już taka naiwna i kupuje po prostu kwas hialuronowy. W kremie to wiadomo, śladowe ilości tego kwasu są, a taki kwas skoncentrowany działa lepiej no i bardziej się opłaca, bo wystarcza na długo. 
Poza tym, mogę go dodawać do takiego kosmetyku do jakiego zechcę i to nie tylko do kremu do twarzy. Mogę go sobie dodawać także do balsamu do ciała, kremu do rąk, toniku! :)

5. Ogranicz jedzenie cukru

To trudne, wiem, bo jest wszędzie. Jednak opłaca się! Cukier nie tylko pogarsza wygląd naszej skóry, ale także przez niego robią nam się na twarzy np. pryszcze.. Cukrem karmią się bakterie! 
Córka mojej koleżanki miała straszny trądzik. Chodziła regularnie do dermatologa, go kosmetyczki, wydawała miliony na zabiegi, kosmetyki... i NIC! Trądzik powracał. Aż w końcu przeczytała w jakiejś gazecie żeby zrobić sobie badania na alergię, bo czasami trądzik jest też wywoływany przez alergie. Po badaniu trafiła do dobrego alergologa i okazało się, że wystarczyło odstawić cukier! Trądzik zniknął.
I tak sobie pomyślałam, że skoro cukier tak działa na trądzik to pewnie na zmarszczki będzie działał podobnie. Nie myliłam się! Odkąd ograniczyłam spożywanie cukru moja cera baaaardzo się poprawiła!

A jak Ty sobie radzisz ze zmarszczkami?
Jakie są twoje domowe rytuały? :)

2 komentarze :

  1. Najtrudniej będzie u mnie z dwoma rzeczami:
    ograniczeniem cukru - uwielbiam słodkie rzeczy, slodycze oraz ciasteczka, chociaż i tak nie jem ich tak dużo jak kiedyś
    piciem dużych ilosci wody. Wypijam zwylke dwie, trzy szklanki herbaty dziennie, ale przyrzekam, postaram się poprawić oraz pić czystą wodę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ola, ja też nie przepadałam za wodą, ale odkryłam, że woda może mieć naprawdę różne smaki! :)
      Sprawdź sobie. Ja testowałam i znalazłam swój smak - Muszynianka :)
      Tylko ją toleruję. A jak nie znajdziesz swojego smaku to wrzucaj do wody owoce albo ogórka, też fajnie smakuje. I jak ktoś nie lubi wody to jest doskonała altermatywa i połaczenie jednego w dwóch ;)
      A co do cukru. Można się męczyć i powstrzymywać albo jeść produkty, które doskonale regulują poziom cukru we krwi i nie chce się aż tak słodyczy. Ja zapycham się kaszą jaglaną i płatkami owsianymi ;)

      Usuń

Masz coś ciekawego do napisania?? Super Zapraszam do wymiany poglądów. Jeśli jednak zamierzasz spamować (szczególnie tyczy się to masowych postów o bee coś tam) wiedz że Twój komentarz nawet 24 godzin tu nie przetrzyma. Sorry - co za dużo to nie zdrowo. Chcesz umieścić reklamę? Napisz - może się dogadamy

Zmarszczkowo - czyli wszystko o zmarszczkach © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka