5 dobrych rad by zredukować zmarszczki

Lubicie szybkie rady?
Ostatnio jedna z Czytelniczek zarzuciła mi, że moje posty są za długie. W takim razie dziś będzie szybko ale jak najbardziej na temat! Na temat zmarszczek rzecz jasna! Taka wiedza w pigułce :)
Wiecie, że w redukcji zmarszczek bardzo duże znaczenie ma to co jemy? Prawidłowa dieta to połowa sukcesu. Jeśli będziemy wzmacniać skórę od środka, to lepiej będą działać kremy przeciwzmarszczkowe.

5 dobrych rad by zredukować zmarszczki

aptekazgor.pl


1. Jedz ryby - łosoś, sardynki, tuńczyk, makrela. Jedzenie tych ryb przynajmniej kilka razy w tygodniu zadziała na skórę od wewnątrz i pomoże kremom przeciwzmarszczkowym działać lepiej na zewnątrz. Ryby zawierają kwasy tłuszczowe omega-3, które działają niezwykle odżywczo.

2. Jedz owoce, warzywa, orzechy, nasiona - to źródła witamin A, C, E, a te z kolei blokują działanie wolnych rodników. Wolne rodniki odpowiadają za zmarszczki, uszkadzają skórę, sprawiają, że szybciej się starzeje.


3. Śpij na plecach - możecie się śmiać, ale to naprawdę jest ważne! Spanie na brzuchu powoduje, że podczas snu naciągamy skórę na twarzy. Podczas snu nie kontrolujemy siebie i nie wiemy jak długo i w jakie strony rozciągamy skórę. Lepiej więc unikać takich sytuacji.

4. Pij duże ilości wody - pij ile tylko możesz! Prawidłowe nawilżenie skóry jest niezwykle istotne. Znacie ten artykuł...

se.pl


A wiecie dlaczego? Ja uważam, że dlatego, że usuwała regularnie z organizmu toksyny i utrzymywała najwyższy poziom nawilżenia!

5. Ćwicz przynajmniej 20 minut dziennie - nie musisz robić tego codziennie, wystarczy 3 razy w tygodniu. Pod wpływem ćwiczeń skóra czerwieni się, a to oznacza, że tlen i składniki odżywcze w krwi dochodzą do naczyń włosowatych w skórze.

HIT NA ZMARSZCZKI
http://naturica.pl/kolagen-naturalny-silver-50ml

3 komentarze :

  1. Zgadzam się w 100 procentach i wszystko od dawna stosujè do tego japoński masaź i lód i świetnie to działa w okresie menopauzy zaczęłam dostawać znarszczki w szybkim tempie zachamowałam tymi sposobami co więcej wiele zlikwidowałam. Pozdrawiam http://gray50plus50dresses.blogspit.com

    OdpowiedzUsuń
  2. A któraś z was próbowała lamp Bioptron do naświetlania i koloroterapii? Pomagają na tyle schorzeń, zarówno potencjalnych jak i już faktycznie istniejących, że trudno było mi uwierzyć. Aż spróbowałam naświetlań włosów, lampą pożyczoną od mojej mamy. I wiecie co? Zastąpiło mi to mnóstwa zabiegów, stresu, zakupów zbędnych kosmetyków i leków. Wspaniała sprawa. Teraz mam swoją własną i szczerze polecam, bo jestem chodzącym przykładem na skuteczność metody. Spróbujcie bo warto. Dla zdrowia i oszczędności!
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Masz coś ciekawego do napisania?? Super Zapraszam do wymiany poglądów. Jeśli jednak zamierzasz spamować (szczególnie tyczy się to masowych postów o bee coś tam) wiedz że Twój komentarz nawet 24 godzin tu nie przetrzyma. Sorry - co za dużo to nie zdrowo. Chcesz umieścić reklamę? Napisz - może się dogadamy

Zmarszczkowo - czyli wszystko o zmarszczkach © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka