Zmarszczki suche? Wiem jak się ich pozbyć!

Zmarszczki suche - słyszałaś już o nich? Jeśli jeszcze nie wiesz co to takiego, to konieczne przeczytaj mój artykuł, szczególnie jeśli jeszcze nie jesteś w wieku, w którym pierwsze zmarszczki powinny się pojawić. No właśnie - a kiedy można się spodziewać pierwszych zmarszczek?
Jak już wielokrotnie pisałam zmarszczki zależą od wielu czynników - jednym z nich jest wiek.Do 25 roku życia nasza skóra jest piękna, gładka, po 25 r. ż. zaczyna w niej brakować kolagenu, witaminy C i jeśli wtedy nie zadbamy, by uzupełniać te niedobory jest duże prawdopodobieństwo tego, że jeszcze przed trzydziestką będziemy wyglądać o kilka lat starzej dzięki pierwszym zmarszczkom.
Dlatego dbajmy o to co jemy, dbajmy o to żeby pić duże ilości wody i łykać witaminę C.

Zmarszczki suche - co to takiego?




Zmarszczki suche to jedne z tych zmarszczek, które szybko się pojawiają i szybko można się ich pozbyć. Pojawiają się już u osób po 25 roku życia i biorą się z wysuszenia organizmu. Tak! Jeśli nie pijemy odpowiedniej ilości wody nasza skóra staje się cienka niczym pergamin i niczym pergamin zaczyna się marszczyć. 
Jeśli więc jesteśmy przed 30stką i zauważymy u siebie pierwsze zmarszczki, szybko uzupełniajmy płyny! 2 litry wody dziennie to niezbędne minimum. 

Co jeszcze można zrobić?

Opowiem wam historię mojej nowej koleżanki z pracy. Kilka miesięcy temu przyszła do naszego zespołu nowa dziewczyna. Bardzo ładna zadbana, sympatyczna, z gęstymi włosami i ślicznym uśmiechem. Ponieważ dziewczyna była bardzo skryta, a nikt nie śmiał się jej o to wprost zapytać zaczęliśmy obstawiać jej wiek. Znając naszego szefa pewnie ma nie więcej niż 25 lat - tak pomyślałam i tak powiedziałam. Ale stan jej skóry, te zmarszczki wokół oczu, zmarszczki mimiczne sugerowały co innego. Za jakiś czas na imprezie firmowej, temat znowu powrócił, ale tym razem przy samej zainteresowanej. Ponieważ trochę alkoholu się polało, atmosfera się rozluźniła chłopaki rzucili temat i postanowili zrobić zakłady, kto będzie najbliżej prawdy. Koleżanka nie zaprotestowała więc zaczęły się zakłady. Jakież było zdziwienie gdy okazało się, że nikt nie trafił. Dziewczyna ma 25 lat, a wszyscy obstawiali, że jest po 30stce.


Pogadałam z nią potem chwilkę i zwierzyła mi się, że nienawidzi pić wody dlatego w ciągu dnia wypija jedynie jedną kawę i jedną herbatę. I zagdaka rozwiązana! Dziewczyna miała te wszystkie zmarszczki od suchej skóry! Zmarszczki pojawiły się u niej niedawno, zaczęła więc kupować kremy przeciwzmarszczkowe, ale nic nie pomagały - więc stwierdziła, że po prostu wcześniej się starzeje i zostawiła ten temat. Następnego dnia przyniosłam jej mój kolagen gold, który uważam, że w tej sytuacji jest bezkonkurencyny, pożyczyłam jej na kilka dni, powiedziałam jak ma stosować i poradziłam picie tej herbatki dla kobiet. Herbatka posmakowała, kolagen zadziałał, dziewczyna oddała buteleczkę, kupiła sobie swoją i z tego co widzę nie rozstaje się z nią (widziałam, że nosi ją w torebce!).

Zmarszczki suche jak się pozbyć?


Zmarszczek suchych można się pozbyć - pijąc duże ilości wody i stosując kolagen. Zmarszczek głębokich kolagenem tak szybko się nie pozbędziemy, ale sporo je spłycimy.

Tak mi się w związku z tą sytuacją przypomniała jeszcze jedna anegdota. Mam w pracy taką strasznie zazdrosną laskę. Po tej całej zmarszczkowej sytuacji chciała mnie publicznie upokorzyć i próbowała mnie wyśmiać przy wszystkich mówiąc z zazdrością:

"Tak jasne! Ty chyba jesteś konsultantką tego kolagenu dlatego tak go wszystkim polecasz! Przyznaj się ile kasy dostajesz od jednego załatwionego klienta!?"

"Nie jestem konsultantką - bo w Avonie i innych sieciówkach nie kupisz tego produktu, ale bardzo chętnie odstąpię koleżance mój rabat, dzięki temu będzie mogła sobie kupić taniej kolagen!" - ha! zamurowało ją! Chociaż raz!


Moi Drodzy ja nie jestem żądną konsultantką! Ale rabat chętnie wam odstąpię, a polecam wam produkty tylko dobrze mi znane, jeśli czytacie mojego bloga regularnie to doskonale wiecie co stosuję od dawna i co od dawna polecam. Jeśli chcecie otrzymać 5% rabatu, w sklepie w którym ja kupuję wystarczy, że napiszecie że trafiłyście ode mnie do TEGO SKLEPU i chcecie rabat 5%. Nie jestem chytrusem, więc dzielę się z Wami tym co mam - wiedzą, rabatami... bierzcie ile wlezie! ;)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Masz coś ciekawego do napisania?? Super Zapraszam do wymiany poglądów. Jeśli jednak zamierzasz spamować (szczególnie tyczy się to masowych postów o bee coś tam) wiedz że Twój komentarz nawet 24 godzin tu nie przetrzyma. Sorry - co za dużo to nie zdrowo. Chcesz umieścić reklamę? Napisz - może się dogadamy

Zmarszczkowo - czyli wszystko o zmarszczkach © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka