Chcesz być idealna? CZYTAJ!

Zwabiłam cię co?! ;)
Przepraszam za ten tytuł posta, mam nadzieję, że się nie obrazisz za tą niewinną manipulację ;)

Wcale nie zamierzam Ci powiedzieć jak być idealną, bo to pojecie względne! Każda z nas może być idealna! Choćby zaraz! Wystarczy w to uwierzyć :)

ZASTANÓW SIĘ!

Gdy spoglądasz w lustro to kogo widzisz:

Kobietę zmęczoną życiem, z poszarzałą cerą, podkrążonymi oczami?



CZY

Pełną życia, uśmiechniętą mamę, żonę, babcię, która mimo swojego wieku czuję się jak nastolatka!?



Sama widzisz - masz tyle lat, na ile się czujesz i jesteś taka jaką sama siebie widzisz!

Mój mąż widzi we mnie swój IDEAŁ i mimo tego, że nie jestem już nastolatką, to czasami się tak czuję, gdy zbiera mnie do kina, albo na lody! ;)

Uwierz w siebie!
Zaakceptuj swoje słabości!
Uśmiechnij się, a świat stanie się piękniejszy!


Kochane Czytelniczki!

Mam dzisiaj bardzo dobry dzień i stąd ten motywacyjny post :)

Ten cały wigor, tą siłę dają mi moje kochane dzieci, mąż... a pomoc w realizacji celów osiągam dzięki takim lekturom --> ZACHOWAĆ MŁODOŚĆ

Jeśli mimo wszystko czujecie, że musicie popracować nad swoim wyglądem to zachęcam do zaglądania w archiwalne posty:


Aaa!

BARDZO WAŻNA INFORMACJA!

Od wczoraj jestem też TUTAJ :



Także jakbyście jednak chciały być (bardziej) idealne (niż jesteście) - zajrzyjcie na ten portal :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Masz coś ciekawego do napisania?? Super Zapraszam do wymiany poglądów. Jeśli jednak zamierzasz spamować (szczególnie tyczy się to masowych postów o bee coś tam) wiedz że Twój komentarz nawet 24 godzin tu nie przetrzyma. Sorry - co za dużo to nie zdrowo. Chcesz umieścić reklamę? Napisz - może się dogadamy

Zmarszczkowo - czyli wszystko o zmarszczkach © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka