Recenzja intensywnie nawilżającego kremu do twarzy Colawy

Witajcie!

Chciałam wam dzisiaj przedstawić recenzję nawilżającego kremu do twarzy firmy Colawy. Nie wiem czy znacie już tą firmę, czy kupowaliście ich produkty..?

Ja kupuję z tej firmy najczęściej kolagen i krem pod oczy i jestem bardzo zadowolona dlatego postanowiłam teraz spróbować kremu do twarzy. Mam cerę suchą, wymagającą i od dawna już nie mogę używać tych wszystkich zwykłych kosmetyków z drogerii. 

Poznajcie zatem moją opinię o nawilżającym kremie Colway


Krem jest w stojącej, nieprześwitującej buteleczce z aplikatorem. Może dla niektórych to być minusem, dla mnie wprost przeciwnie. Dzięki takiemu zamknięciu:

* po pierwsze - krem nie utlenia się szybko,
* po drugie - dłużej zachowuje świeżość
* po trzecie - nie ma kontaktu ze słońcem, jest lepiej chroniony przed czynnikami zewnętrznymi
* po czwarte - daje się łatwo aplikować, dzięki pompce wyciskam na dłoń tylko tyle kremu ile naprawdę potrzebuję do wysmarowania twarzy
* po piąte - zajmuje mniej miejsca w szafce (paradoksalnie taki stojący krem zajmuje mniej miejsca na szafce, w u mnie to bardzo ważne, bo mam dużo kosmetyków i deficyt miejsca w łazience, moje kremy stoją jeden na drugim, żeby zaoszczędzić choćby jeden centymetr... )

To tyle jeśli chodzi o opakowanie. Teraz powiem wam o moich odczuciach po miesiącu stosowania tego kremu.

Krem ma lekką konsystencję, bardzo delikatny i przyjemny zapach, dobrze się wchłania, ale zostawia na twarzy uczucie jakby cały czas był na skórze przez dłuższy czas po nałożeniu. 



Nie wiem czy wiecie co to znaczy sucha skóra. Jeśli nie mieliście nigdy problemów z przesuszoną cerą, to pewnie trudno będzie wam to zrozumieć. Ja mam skórę bardzo suchą, taką którą naprawdę trudno nawodnić. Mimo stosowania różnych masek, kremów nawilżających, zabiegów nawadniających efekt nawilżający nie trwa długo. Najgorzej jest jak nakładam na twarz make-up, wtedy to widać najbardziej. Po wklepaniu podkładu za kilka minut twarz wygląda jak przed jego nałożeniem, tak szybko moja skóra "wypija" nałożony na nią kosmetyk. Czy ktoś jeszcze ma takie problemy? Jeśli tak to podpowiedzcie jak sobie radzicie.

Wracając do kremu. Krem spełnił moje oczekiwania bo naprawdę długo daje uczucie nawilżenia, nie wchłania się błyskawicznie, pozostawia na skórze film ochronny - zadowolona z niego jestem :)



A co piszę o tym kremie producent?
Jaki jest jego skład?


Co ci da regularne stosowanie tego kremu:

- Odpowiedni stan głębokiego nawilżenia i homeostazy skóry dzięki Czerwonym makroalgom Kappaphycus alvarezii

- Utrzymanie równowagi ekosystemu skóry i wspieranie namnażania się korzystnych dla niej bakterii dzięki odpowiedniej zawartości Ksylitol i Lactitol

- Znacznie poprawiona ekspresja kolagenu co niesie za sobą ujędrnienie i spowolnienie procesów starzenia dzięki Brązowym Algom Padina Pavonica

- Zapewniona gładkość i ochrona skóry przed wolnymi rodnikami i podrażnieniami zewnętrznymi dzięki mieszaninie biopolimerów TEGO® Smooth Complex

- Odbudowa i regeneracja skóry dzięki SK-influx czyli skoncentrowaneja mieszaninie różnych typów ceramidów, wolnych kwasów tłuszczowych i fitosfingozyny

Krem można zamówić TUTAJ

Ja jestem na tak i polecam go każdemu kto ma wymagającą skórę.

A wy co sądzicie?

Macie jakieś doświadczenia z tym kremem? :)

8 komentarzy :

  1. Nie znam tego kremu. Też mam suchą skórę i może też i u mnie ten krem by się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbuj, testuj, szukaj swojego ulubionego kremu :)

      Ja tak robię!

      Pozdro! Powodzenia! :D

      Usuń
  2. a czy skóra po tym kremie nie jest lepka? Zauważyłam taki efekt po kremie nawilżającym z nivea i troche byłam w szoku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się z czymś takim nie spotkałam jeszcze powiem szczerze...
      Moja skóra po wysmarowaniu tym kremem zachowuje się tak jakby była długotrwale nawilżona.. jakby to powiedzieć, hmmm..
      Byłaś kiedyś u kosmetyczki na jakichś zabiegach, maskach? Jeśli tak to wyobraź sobie zabieg nawilżający u kosmetyczki. Jak wracasz do domu to długo jeszcze na twarzy czujesz taką świeżość - takie własnie ja mam uczucia po aplikacje tego kremu :)

      Usuń
  3. wiem o czym mówisz.. hm, poważnie się nad nim zastanowie, bo właśnie nawilżenia twarzy mi potrzeba. szczególnie teraz, kiedy idą upału

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowofitterka30 maja 2017 10:46

    Hmmm, fajny post. Zaciekawiłaś mnie tym kremem. Ja miałam kiedyś kolagen z Colwaya i byłam bardzo zadowolona, ale kremu nie próbowałam. Może warto spróbować... hmmm

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupilam ten krem i jestem zachwycona Dziękuje W końcu znalazłam to czego szukalam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mnie zachęciłaś do tego kremu. Chyba się na niego skusze :)

    OdpowiedzUsuń

Masz coś ciekawego do napisania?? Super Zapraszam do wymiany poglądów. Jeśli jednak zamierzasz spamować (szczególnie tyczy się to masowych postów o bee coś tam) wiedz że Twój komentarz nawet 24 godzin tu nie przetrzyma. Sorry - co za dużo to nie zdrowo. Chcesz umieścić reklamę? Napisz - może się dogadamy

Zmarszczkowo - czyli wszystko o zmarszczkach © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka