Jak działa kolagen na skórę w przypadku... poparzeń

Dzisiejszy wpis będzie krótki i ze zmarszczkami wspólnego będzie miał znacznie mniej niż zazwyczaj.
A to z powodu filmiku jaki znalazłam na YouTube. I stwierdziłam że warto go i Wam pokazać.
Filmik to nic innego jak zdjęcia efektów działania kolagenu na skórę po poparzeniu. Na efekty przeciwzmarszczkowe trzeba czekać miesiącami - i małych zmian często nie dostrzegamy. W przypadku poparzeń jest już inaczej.
Na pewno pamiętacie z mojego wpisu jak właśnie taka mocno podbramkowa sytuacja przekonała mnie do tego kosmetyku. A jeśli nie pamiętacie - to zapraszam do lektury tego artykułu.
W każdym razie - ja od kiedy sprawdził się w przypadku poparzeń moich córek zaczęłam mu ufać. Oczywiście nikomu nie życzę takich ekstremalnych testów i dlatego wstawiam ten filmik. Żebyście na cudzej skórze mogły się przekonać jak działa :) 
Bo skoro tak dobrze działa na zniszczoną i zdeformowaną skórę po poparzeniu - to musi i działać na zmarszczki.
A teraz w końcu filmik o którym piszę ;)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Masz coś ciekawego do napisania?? Super Zapraszam do wymiany poglądów. Jeśli jednak zamierzasz spamować (szczególnie tyczy się to masowych postów o bee coś tam) wiedz że Twój komentarz nawet 24 godzin tu nie przetrzyma. Sorry - co za dużo to nie zdrowo. Chcesz umieścić reklamę? Napisz - może się dogadamy

Zmarszczkowo - czyli wszystko o zmarszczkach © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka