Pasta kurkumowa i kolagen usuną cienie wokół oczu już w 5 dni!

Dajecie wiarę tytułowi posta? Ja ostatnio natknęłam się na podobną reklamę w necie na jednaj ze stron. Nie chciałam w to uwierzyć, bo przyznacie chyba, że to brzmi dość dziwnie. Ale nie mogło mi to wyjść z głowy. Pamiętałam ten nagłówek jeszcze przez kilka kolejnych dni. W końcu postanowiłam, że dość męczarni! Odszukam ten artykuł przeczytałam go raz jeszcze i postanowiłam spróbować. A dziś podzielę się z wami moimi spostrzeżeniami.
To, że kolagen jest najlepszym sposobem na zmarszczki to już wam nie raz mówiłam i zdania nie zmieniam. Jeśli chcecie się pozbyć zmarszczek, sińców pod oczami, pajączków, worków to tylko kolagen, bo na zwykłe kosmetyki szkoda po prostu czasu. Ale... słyszałam ostatnio o kurkumie wiele dobrego. Do tej pory używałam kurkumę głównie w kuchni, bo nadaje pięknego koloru potrawom, chyba czas to zmienić.
Kurkuma coraz częściej pojawia się także w kosmetyce. Ponoć pasta z użyciem kurkumy, wzmacnia włosy, nadaje im połysku. Widziałam też kiedyś taki filmik jak dziewczyna nakłada pastę kurkumową na zęby i je wybiela! 




Także coś jest w tej kurkumie. Sprawdziłam nawet co :)

Najcenniejsze właściwości kurkumy:

Pomaga w trawieniu
Łagodzi ból
Zapobiega zapaleniu stawów
Leczy rany
Odtruwa wątrobę
Poprawia wygląd skóry
Zapobiega chorobie Alzheimera
Poprawia nastrój
Zapobiega nowotworom
Zapobiega pigmentacji skóry i działa tonizująco
Poprawia stan włosów
Usuwa zmarszczki i cienie pod oczami




No dobra, a teraz czas na przepis na pastę kurkumową, która pomoże wam pozbyć się cieni wokół oczu:

myeva.info


Pół łyżeczki soku z cytryny
Łyżeczka soku pomidorowego
Szczypta mąki i szczypta kurkumy

Wszystko mieszamy tak, by powstała gładka masa. Masę nakładamy wokół oczu i pozostawiamy na 20 minut. Po tym czasie wystarczy zdjąć z oczu i przemyć wodą.
Ja po takiej kuracji nakładam najpierw kolagen, by załagodzić skutki działania maski, a potem eliksir pod oczy z kolagenem, by wzmocnić efekt i odżywić skórę! Cieni prawienie nie mam, a poza tym zapomniałam już co to worki pod oczami. Powoli wygładzają się pajączki!
Spróbujcie!
To naprawdę działa! :)



1 komentarz :

  1. Wow, pierwszy raz o tym słyszę, ale muszę przyznać, że brzmi bardzo ciekawie.

    OdpowiedzUsuń

Masz coś ciekawego do napisania?? Super Zapraszam do wymiany poglądów. Jeśli jednak zamierzasz spamować (szczególnie tyczy się to masowych postów o bee coś tam) wiedz że Twój komentarz nawet 24 godzin tu nie przetrzyma. Sorry - co za dużo to nie zdrowo. Chcesz umieścić reklamę? Napisz - może się dogadamy

Zmarszczkowo - czyli wszystko o zmarszczkach © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka