Jak dbać o cerę po 45 roku życia - 6 zaskakujących rad!

Witajcie!

Pamiętacie jak pisałam wam ostatnio o książce "Zachować młodość.."?
Dziś wyczytałam w niej świetne rady na temat tego "Jak dbać o cerę po 45 roku życia". Pomyślałam, że napiszę wam o tym, bo rady chociaż wydają się banalne, nie każdemu mogą od tak przyjść do głowy. Zresztą co banalne to najtrudniejsze - najciemniej pod latarnią ;)

Ja polecam w ogóle kupić tą książeczkę, bo jest niedroga, a korzysta się z niej niemal codziennie. Są w niej nie tylko rady odnośnie urody, ale także zdrowia, a nawet przepisy! ❤

Jak dbać o cerę po 45 roku życia - 6 zaskakujących rad!





1. Chroń skórę bardziej niż dotychczas. Używaj tylko sprawdzonych kremów, nie nakładaj na twarz tanich "no nejmów". Pamiętaj by twój krem miał filtr przeciwsłoneczny i chronił przed zanieczyszczeniami.

2. Stosuj więcej kremów regenerujących niż dotychczas. Oprócz fitohormonów, o których już niejednokrotnie pisałam, sięgnijmy po kremy, których działanie przeciwzmarszczkowe jest udowodnione (np. z witaminą A, która pobudza syntezę kolagenu).

3. Zrezygnujmy z opalania, postawmy na wybielanie. Ciemna cera automatycznie postarza, zresztą cera dojrzała doświadczona jest przez różne przebarwienia. Pozbądźmy się ich, a nie tuszujmy je w solarium.

Taka mała dygresja- na przebarwienia ciężko mi jest cokolwiek wam polecić, bo sama ciągle szukam, nie wiem, być może ten krem sobie poradzi, chyba warto spróbować, bo cena przystępna:

NATURICA

4. Używajmy już tylko kosmetyków przeciwzmarszczkowych. Nie ma co się łudzić, zwykłe kremy już nie dadzą rady do naszej cery. Szukajmy kremów przeciwzmarszczkowych, liftingujących.

5. Nie zapominajmy o masażach. Wraz z wiekiem mięśnie wiotczeją warto więc, przynajmniej raz w tygodniu zrobić sobie masaż twarzy.

6. "Pamiętajcie, że najlepszym kosmetykiem jest śmiech. Skóra "śmieszki" jest lepiej ukrwiona, dotleniona, ma ładniejszy koloryt. Podbródek trzyma się lepiej. Uśmiechnięte kobiety wyglądają młodziej".



I tym optymistycznym akcentem kończę dzisiejszy post.

Uśmiechajcie się i czekajcie na kolejny! :)


5 komentarzy :

  1. Świetny post, o skórę warto dbać w każdym wieku, a już po 45 roku życia szczególnie :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja postawiłam na nawilżenie i regenerację, pomaga mi w tym serum LIQ Ce. Na rozjaśnienie i wyrównanie kolorytu podobno dobre jest serum z witaminą C. Nie wiem jeszcze nie stosowałam ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szósta rada <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne rady, na pewno przydadzą się każdej z nas w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń

Masz coś ciekawego do napisania?? Super Zapraszam do wymiany poglądów. Jeśli jednak zamierzasz spamować (szczególnie tyczy się to masowych postów o bee coś tam) wiedz że Twój komentarz nawet 24 godzin tu nie przetrzyma. Sorry - co za dużo to nie zdrowo. Chcesz umieścić reklamę? Napisz - może się dogadamy

Zmarszczkowo - czyli wszystko o zmarszczkach © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka