Zmarszczki na czole? Zrób sobie domowy botoks!

Zmarszczki na czole to najbardziej upierdliwy rodzaj zmarszczek. Związane są ściśle z mimiką twarzy. "Nie marszcz czoła!" - krzyczą kosmetyczki i ci wszyscy spece od wizerunku. Łatwo powiedzieć! To tak jakby człowiek mógł panować nad każdym swoim mięśniem na twarzy. Możliwa jest samokontrola, ale chyba nie ma na świecie takiego człowieka, który "nie używa" mimiki.

Zmarszczki są i będą! Póki ludzie nie mają twarzy z papieru takie problemy jak zmarszczki mimiczne czy zmarszczki na czole będą nas dotyczyć. Nie ma co walczyć z mimiką, nie ma co myśleć cały czas o tym czy nie marszczymy przypadkiem czoła. Lepiej skupić się na tym co zrobić, żeby zmniejszyć bruzdy po zmarszczkach.

BOTOKS! To jest to! Ale botoks wcale nie jest bezpieczny. Chyba, że mowa o domowym botoksie..



Zmarszczki na czole - 3 przepisy na domowy botoks


Zmarszczki na czole spędzają sen z powiek niejednej babeczce, Tobie też? Ciężko się ich pozbyć, ciężko je zasłonić i ciężko z nimi kurczę, żyć. Jak tu nie marszczyć czoła? No jak, jak ten świat zadziwia nas każdego dnia i wkurza! Ja nie umiem nie używać swojej mimiki twarzy. Dlatego muszę znać dużo sposobów na zmarszczki :)

Zmarszczki na czole - Tonik z anyżku

zmarszczki na czole


Garść nasion anyżku zalewamy szklanką wrzątku, przykrywamy i odstawiamy, aż wystygnie. Odcedzamy, przelewamy do buteleczki i wstawiamy do lodówki. Codziennie przecieramy tonikiem twarz. Ten tonik jest znany na całym świecie i ponoć działa cuda!

Zmarszczki na czole - maseczka z awokado

zmarszczki na czole


Bardzo prosta i niedroga, wystarczy zmiksować awokado i rozprowadzić miąższ na twarzy, zostawić na 20 minut.
Maseczka ma działanie odżywcze, nawilżające i ściągające niczym botoks! :) Wszystko to dzięki witaminie E, której w awokado jest dość dużo :)

Zmarszczki na czole - botoks w kremie



A na koniec coś dla leniwych. Jeśli nie chce nam się babrać w awokado i anyżku możemy stosować codziennie na twarz krem - botoks. Jest bezpieczny, ale jednocześnie bardzo skuteczny.

Działa szybko i pozostawia długotrwały efekt. Badania wykazały widoczne działanie już po jednej minucie od aplikacji. Największe działanie obserwuje się po 2 godzinach od zastosowania.

Badania BOTOKSU w kremie wykazały następujące efekty działania:

Efekt liftingu bez nadmiernego porażenia mięśni,
Zmniejszenie widoczność zmarszczek mimicznych,
Efekt wygładzenia u 80% badanych po jednym miesiącu.

No i po co się nakłuwać i cierpieć skoro wystarczy się posmarować i czekać na efekt! ;)
Co prawda trzeba codziennie tą czynność smarowania powtarzać, ale jestem w stanie to zaakceptować ;)

1 komentarz :

Masz coś ciekawego do napisania?? Super Zapraszam do wymiany poglądów. Jeśli jednak zamierzasz spamować (szczególnie tyczy się to masowych postów o bee coś tam) wiedz że Twój komentarz nawet 24 godzin tu nie przetrzyma. Sorry - co za dużo to nie zdrowo. Chcesz umieścić reklamę? Napisz - może się dogadamy

Zmarszczkowo - czyli wszystko o zmarszczkach © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka